VISTE

ADV Products Report

Време за четене 4 минути

Създаден на 26 Октомври 2011 от cmerry.
Продажби: 1356
Страница на модула

ADV Products Report

Admin Demo [OC v3.x]
Admin Demo [OC v2.x]
Admin Demo [OC v1.5.x]

Със сигурност ще се съгласите. Ако не можете да анализирате текущите си дейности, като използвате актуални, изчерпателни отчети, не можете ефективно и ефикасно да извършвате бизнес. За да подпомогнем вашата компания в постигането на успех в днешния забързан, конкурентен световен пазар, нашите ADV отчети са готови да бъдат ваш партньор в отчитането. Не само това ви позволява да получавате повече информация за продажбите от всякога, но можете също да използвате информацията, която сте избрали, за да извлечете по-добри изводи за състоянието на вашия бизнес.

ADV Producs Report е задължителен отчет, ако търсите цялостно решение за изчисляване и показване на данни за продажбите на продукти в среда OpenCart. Докладът е част от семейството на ADV Reports и с тяхна помощ получавате пълна картина на бизнес ситуацията. Това е идеалният продукт, който ще ви помогне да увеличите максимално рентабилността на вашата организация!

В момента има три отчета в семейството на ADV Reports (продават се отделно), четвъртият отчет е в процес на разработка:
ADV отчет за продажбите v4.4
ADV отчет за продуктите v4.4
ADV отчет за клиенти v4.4

Какво е включено в отчета за клиенти на ADV?
Сега ще се опитаме да опишем подробно всяка част от ADV Customer Report

 

 

Всички регистрирани клиенти (с/без поръчки), регистрирани клиенти (с поръчки), регистрирани клиенти (без поръчки), регистрирани и гости клиенти (с поръчки), гости клиенти (с поръчки), нови клиенти (клиенти, които са закупили за първи път в избран статистически или период от време), стари клиенти (клиенти, които са пазарували в миналото, но които не са направили покупка в избран статистически период или период от време). По подразбиране отчетните данни се генерират от регистрирани и гости клиенти (с поръчки).

Без подробности, Основни подробности за поръчката, Всички подробности за поръчката, По подразбиране отчетните данни се показват без подробности.

Години, тримесечия, месеци, седмици, дни, поръчки. По подразбиране отчетните данни се показват по месеци.

Данни, Поръчки, Клиенти, Продукти, Междинна сума, Такси за обработка, Ниски такси за поръчки, Доставка, Награди, Наградни точки (спечелени), Наградни точки (използвани), Купони, Данъци, Кредити за магазини, Ваучери за подаръци, Партньорски комисионни, Обща стойност , ср. Стойност на поръчката, възстановяване на средства. По подразбиране отчетните данни са сортирани по дата.

Отчетът има опция за филтриране и показване на редове за: 10, 25, 50, 100 и всички. Броят на редовете може да се променя с помощта на падащото меню.

По подразбиране отчетните данни и диаграми ще се показват за текущата година (от 1 януари до днес). За да изберете персонализирани дати, в падащото меню Статистически диапазон изберете „Персонализиран“ и щракнете върху „Начална дата“. Инструментът за избор на дата/календар ще се покаже, за да изберете персонализирани дати. След като изберете и щракнете върху бутона „Филтър“, ще можете да видите подробности за отчета за избран персонализиран период.

Като алтернатива на персонализирания инструмент за избор на дата, можете да изберете предварително дефинирани диапазони от дати от падащото меню, за да генерирате повторно отчети. Просто изберете опцията от падащото меню (Днес, Вчера, Седмица (днес -7 дни). Месец (днес -30 дни), Тримесечие (днес -91 дни), Година (днес 365 дни), Текуща седмица (от понеделник до днес), Текущ месец (от 1 до днес), текущо тримесечие (текущ срок), текуща година (от 1 януари до днес), миналата седмица (от понеделник до неделя), миналия месец (от 1 до 31), последно тримесечие (последен срок), последен Година (от 1 януари до 31 декември), за всички времена) и щракнете върху бутона „Филтър“, за да генерирате повторно отчета.

Статус на поръчката или променен статус (с инструмент за избор на дата), диапазон на ID на поръчката, магазин, валута, данъчно име, данъчна класа, географска зона, група клиенти, име на клиент, имейл на клиента, телефон, IP адрес на клиента, компания за фактуриране и доставка, фактуриране и доставка Адрес, град за фактуриране и доставка, регион/щат за фактуриране и доставка, пощенски код за фактуриране и доставка, държава за фактуриране и доставка, метод на плащане и доставка, категория, производител, SKU, име на продукта, модел. Опция за продукт, атрибут на продукта, местоположение, име на партньор и имейл, име и код на купон и код на ваучер.

Графиките могат да се показват въз основа на години, тримесечия и месеци. По подразбиране диаграмите и подробностите ще се показват въз основа на месеци.

Можете да експортирате отчети в електронни таблици XLS (Excel 97/2000) или XLSX (Excel 2007/2010), CSV, HTML и PDF файл. За да експортирате отчети, щракнете върху иконата. Има 3 опции за функцията за експортиране: експортиране без подробности, експортиране с основни подробности за поръчката и експортиране на всички подробности за поръчката. Като алтернатива можете да включите заглавка с лого, адрес и критерии за филтър. Експортирането поддържа многоезично и UTF-8 кодиране, така че трябва да работи на всички езици.

В диалоговия прозорец Настройки можете да показвате или скривате филтри и колони. Тези настройки се отнасят и за функцията за експортиране.

Когато има огромно съдържание в отчета, подробностите ще бъдат разделени с помощта на страници.