Изработка на сайт

Искам оферта

Отдавна вече не е достатъчно просто да имате корпоративен уеб сайт. За да сте ефективни и да може да впечатлите клиента си, сайта трябва да се отличава със стилен дизайн, бързо зареждане, лесна употреба и добра визия за мобилни устройства.

 

 

Някой етапи в изработката са чисто технически, други пък се шлайфат с опита. Опит, който ние имаме! Заставаме зад името си и винаги гарантираме на клиентите си високо качество на изработка и синхрон между всички важни елементи на добрият корпоративен сайт.

Какво може да получите?

 

  • Ексклузивен дизайн

  • Лесна за работа администрация (система за управление на съдържанието)

  • Възможност за допълнителни доработки

  • Удобно и интуитивно понятно меню

  • Настройка на форма за обратна връзка

  • Първична оптимизация за търсачките

  • Каталог с продуктите

  • Модул за галерии

  • Модул за новинарска лента

  • Модул за показване на видео

  • Многоезичност

Корпоративният сайт - това е не само информационен ресурс, но и най-важният компонент от имиджа на компанията.Ви.


Очевидно е, че корпоративният сайт трябва да отговаря на общия стил на компанията: необходимо е наличието на лого, използване на фирмените цветове, разположение на елементите на дизайна. Стриктното съблюдаване на тези принципи при създаването на сайта помага за поддържането на разпознаваемостта на вашата организация и нейните продукти и услуги.


Нашите дизайнери владеят до съвършенство всички необходими знания и при създаването на проекта на бъдещия сайт, просто ще се придържат към строгите изисквания за съответствие на проекта с фирмения стил на компанията Ви. Ако, обаче в момента не разполагате с такъв сайт, ние можем да го разработим.


Залогът за успех на всеки сайт - това е информационното съдържание. Никой не подценява важността на имиджа на интернет-проекта и добрите графики. Но именно своевременната актуална информация привлича посетителите на интернет-ресурсите, като ги насърчава да се запознаят със съдържанието и подбужда да се връщат там отново и отново. Поради тази причина, много от големите компании наравно с корпоративните сайтове създават и корпоративни портали, които регулярно се попълват с необходимата и интересна информация, привличаща не само потенциални клиенти, но и всички онези, които просто се интересуват от въпросите свързани с отрасъла.


Въпреки това, корпоративният портал не е евтино удоволствие.


От много години успешно се занимаваме с разработването и създаването на корпоративни уеб-сайтове с различна степен на сложност. Професионалният ни екип от дизайнери ще създаде най-подходящия за вашия фирмен стил оригинален и съвременен сайт, вдъхвайки живот на вашите желания в най-кратки срокове.


Свежите решения и съвременни технологии позволяват да се приложат най-нетривиални идеи. А печалбата няма да се забави.

Съставяне на техническо задание


Техническото задание - това е официалният документ. Основата, на която биха се крепили взаимоотношенията с клиента е крайно желателно да се изготви и одобри и за двете страни. По него специалистите се ориентират за бъдещата си работа, а също така това задание се прикрепва към договора за предоставяне на дизайнерски услуги. Смята се, че всичко, което не е включено в техническото задание, следва да се заплаща отделно, тъй като при подписването под него, клиентът се съгласява с написаното. Одобрението на техническото задание гарантира, че клиент и изпълнител са изяснили всичко по работата над проекта: както по отношение на дизайна, така и по отношение на функционалността. Като цяло това е шаблонът, описващ повечето от задачите, свързани с уеб-дизайна на проекта.


Техническо задание при създаването на уеб-дизайна:


За проекта


Това е официалната част. Тя включва името, описанието на проекта, обхвата на задачите, работа на дизайнера.


Предназначение на сайта


Ако въпросите по главното предназначение на сайта са изяснени вече може да се определят много неща, като например какъв ще е срокът на изпълнение и дизайна. Като например можем да предложим следните варианти за вида на сайта:


- информационен

- имиджов

- интернет-магазин

- друг (лична страница, сайта за някаква онлайн-услуга и т.н.)


Материали


Списък на представените от клиента материали: лого, ръководство по фирмен стил, информация за фирмените цветове, примери за печатни реклами, фотоматериали и т.н.


Структура на сайта


Тук се уточнява пълната структура на сайта, която трябва да бъде утвърдена от клиента. Дали ще се разработва само начална страница, набор от страници или целия сайт.


Дизайн


Тази стъпка включва изискванията на клиента за графичното оформление на сайта. В нашата практика по разработването на клиентски сайтове сме се натъквали на различни предпочитания за стил на сайта.


Цветова гама


Изясняването на примерната цветова гама на сайта е необходима за да не се получи така, че сте създали дизайн с черен фон, а клиента би желал бял със сини ивици. Сред най-разпространените варианти може да се нарекат следните примери:

- само цвета на фирмения стил;

- цвета на фирмения стил и всякакво съчетание с тях;

- цвят, подхождащ към стила на дизайна и тематиката на сайта (по усмотрение на дизайнера);

- динамичен цвят;

- меки пастелни отенъци

- монохром (отенъци на сивото)


Изглед на сайта


Изгледът на сайта е много важен, така че нашите колеги ще подредят сайта (често се случва така, че от дизайнера се изискват само графиките). Въпросът за подредеността на сайта трябва да се реши предварително. Какъв тип HTML-код ще се използва, зависи от дизайна (ширината на макета и други подробности). Примери:


Предаване на проекта


В този раздел се уточнява в какъв вид ще се изготвя проекта. Вариантите могат да са следните:


- само в PSD- и JPG-макети на страниците

- PSD- и JPG-макети на страниците и създаване на HTML-файловете.