НачалоPrestaShop 1.7.5.0: функциите, които сте чакали вече са достъпни!

PrestaShop 1.7.5.0: функциите, които сте чакали вече са достъпни!

1.7.5.0 е новата софтуерна версия на PrestaShop, базирана до голяма степен на обратната връзка от нашата общност. От Prestashop са се ангажирали да разработят  нови иновации чрез съвместна работа, от фазата за избор на идеи до реализацията.

PrestaShop 1.7.5.0

„Горди сме да представим тази версия на нашата общност, с богатството си от нови възможности за нашите търговци. Тя обещава значителни печалби в производителността и е реална стъпка напред по отношение на мобилните и социалните мрежи ”, заявява Александър Еруими, главен изпълнителен директор на PrestaShop.

  1. Нови функции в съответствие с нуждите на потребителите

Като резултат от съвместната работа с общността, тази версия предоставя пакет от оптимизации, които ще позволят на търговците да пестят значително време при повтарящите се задачи за управление на магазините.

Целта е по-голяма производителност както за самия софтуер, така и за предлаганите функции (опростена администрация, SEO, време за зареждане и др.), Като същевременно удовлетворява изискванията и очакванията на потребителите.

  1. Подобрения

Подобрения (в детайли):

За администрацията

  • Направени са SEO оптимизации на страниците за категории, марки и доставчици, съдържание (CMS); това носи допълнително предимство по отношение на SEO класациите за магазини, тъй като те са по-добре разпознати от търсачките;
  • Динамична визуализация (в Google) на мета таговете на продукти, която е полезна за да се гарантира, че таговете са завършени и позиционирани правилно;
  • Редактиране на конкретни цени: няма нужда да влизате в менюто за редактиране и след това да изтриете конкретни цени за всяка промоция! От сега нататък и само с няколко кликвания, търговците ще могат да променят специфичните цени, създадени за техните продукти (включително дати, страни, комбинации и т.н.), което ще улесни създаването на промоционални дейности през цялата година;
  • Физическо управление на запасите: възможно е да се добави справка за страниците на клиентските поръчки, за да се посочи физическото местоположение на продуктите в склада (рафт, коридор, склад и др.). Това място за съхранение е посочено на страниците с продукти в бек офиса на търговците. Основен инструмент за улесняване на обработката и подготовката на поръчките;
  • Сега по-интуитивно, новата категоризация на инсталираните модули ще улесни достъпа до тях, чрез използване на по-точни термини и сортиране по последно използване;
  • Табът за известия е разделен в две категории със специфични функции:

Актуализации, за да получавате известия за елементите, които трябва да бъдат обновени до последната им версия.

Аларми за получаване на известия за всички сигнали, изискващи бърза реакция (например, ако даден модул трябва да бъде конфигуриран или, по-рядко, ако е повреден).

 Целта на новата конфигурация е да направи страницата по-четлива с пряк поглед на

висящите действия с различна степен на спешност.

  • За новите търговци, има съвети за конфигуриране на SEO за началната страница, които можете да намерите на страницата за SEO & URL адреси. Това осигурява по-добри насоки за SEO за онлайн магазини в съответствие с критериите, определени от различните търсачки;

За потребителите:

  • Друга структура на менюто за мобилно сърфиране, ще добави повече потребителски комфорт и ще предложи по-безпроблемно преживяване;
  • Оптимизирано време за зареждане на страниците (главно началната страница, категориите, продуктите, страниците с историята на поръчките) ще осигурят по-голяма отзивчивост и производителност: времето за зареждане ще бъде между 15% и десет пъти по-бързо в зависимост от страниците и начина на използване.

Нови модули

  • Buy Button Lite: Този модул генерира връзки, които се добавят към съдържанието на блога, към имейл кампания или към публикации във Facebook или YouTube. Те пренасочват посетителите директно към тяхната кошница за пазаруване в онлайн магазина на търговеца. Тези връзки са прикрепени към продуктите и добавени автоматично към създадените колички за пазаруване. Идеален модул за увеличаване на процента на реализация и висококачествен трафик.
  • Favicon уведомления в администрацията: известията за нови поръчки за обработка, нови съобщения или нови клиенти вече не се скриват в бек офиса! Трябва само да изберете кои известия са подходящи за вас и те ще се показват директно в раздела на браузъра ви.
  • Official Pixel Facebook: вече е възможно автоматично да се експортира продуктов каталог в профил във Facebook Business Manager.
  • Google Sitemap: този модул генерира .xml файл, съдържащ набор от страници за даден уебсайт. Това е важен инструмент за подобряване на начина, по който Google интерпретира дървовидна структура на уебсайта и по този начин спомага за оптимизиране на SEO-то на магазините за електронна търговия.
  • Cross-selling: продуктите които често се купуват заедно, се показват в продуктовата страница под разглеждания продукт. Идеалният модул за повишаване на средната стойност на количката!
  • Products viewed: този модул популяризира функцията за добавяне в количката, като показва наскоро разгледани продукти на продуктовата страница.

 

Нови езици

Шест нови езика са добавени към инсталацията на PrestaShop: арабски, босненски, галисийски, хинди, латвийски и мексикански испански, което означава че сега има 43 езика в инсталатора на софтуера.

  1. Как потребителите ще се възползват от тези оптимизации и нови функции?
  • Агенциите ще могат да стимулират и привличат нови клиенти с оптимизациите в тази версия (функционалност и производителност на фронт-офиса). Освен това новите функции, като например въвеждането на модула Buy Button, ще бъдат оценени от клиенти, които присъстват в социалните мрежи или имат блогове или канали в YouTube. Също така от PrestaShop продължават да съсредоточават усилията си върху постепенното преминаване на софтуера към рамката на Symfony, която ще предложи по-голяма стабилност и гъвкавост за проектите.
  • Новите търговци ще получат по-добро ръководство и ще бъде по-бързо и по-лесно да се запознаят с решението още от първото използване. Това е просто случай на предоставяне на всички необходими инструменти, за да се използва пълноценно решението и да се направи работата на ползвателя  възможно най-лека и приятна. в съответствие с целта на екипа на PrestaShop, да предостави решение, което е лесно за използване, безпроблемно и удобно за потребителя.

Продължаваме напред

Продължавайки в тази посока, ние идентифицирахме и вече работим върху развитието на бъдещите версии.

Ето някои от проектите, върху които се работи:

  • Ценови филтър в навигацията след търсене на продутки;
  • Следващ етап от процеса на миграция към Symfony за бек офис страници;
  • Подобряване и реинтегриране на най-популярните модули от версия 1.6 (с преглед на продукта, списък с желания и модули за ДДС презастраховане като приоритет);
  • Преработване на функцията за показване на валута във фронт офиса и добавяне на настройки за създаване на неофициална валута (криптовалута, местни валути и др.);
  • Препроектиране на шаблона за електронна поща за транзакции;
  • Каталогов режим с и без показване на цените.

Следващата версия (1.7.6) е планирана за пускане през пролетта на 2019 г. Междувременно от PrestaShop насърчават да се приемат тези функции и подобрения, за да се сподели обратна информация, и да се докладват всички проблеми, възникнали в PrestaShop 1.7.

2019-06-18T09:41:43+02:00