Техническа поддръжка на PrestaShop магазини

Искам оферта

Техническа поддръжка на PrestaShop магазини

 

Разработка на прототип - това е работата на професионалния маркетолог, който ще вземе предвид особеностите на поведението на вашата целева аудитория и въз основа на това ще проектира архитектурата на сайта, която ще продава.

Много предприемачи смятат, че е достатъчно само да се създаде красив сайт, да се популяризира той, да се пусне контекстна реклама и това ще е достатъчно за да получите позвънявания и поръчки. Всъщност се оказва, че това много зависи от конверсията на сайта и ако той не е проектиран правилно, възвръщаемоста от рекламата ще бъде минимална.

 

Какво е прототип на PrestaShop магазин:

Прототипът на един PrestaShop магазин показва как ще изглежда вашия сайт, а техническите текстови детайли ще ви отведат до нагледната му визуализация;

Благодарение на проектирания начален етап - Вие ще спестите пари за поправка на сериозни грешки по-късно

На етап прототип вече ще може да се разбере как ще работи вашият бъдещ проект и как той ще ви осигури продажби;

 

Какви са етапите на работа по вашия PrestaShop магазин?

1. Ние определяме вместо вас вашата целева аудитория и как тя взема решенията си;

2. Разработка на структурата на бъдещия сайт на prestashop;

3. Ще обсъдим как ще изглеждат страниците и как ще работят те и какви функции ще вкараме във вашият prestashop магазин;

4. Детайлна разработка на потребителския интерфейс;

5. Подобряване на навигацията и usability (използваемост) на сайта

 

Пълен usability (използваемост) одит на вашия PrestaShop магазин:

●Проверка на коректността на изображенията в prestashop сайта под различните браузъри и скоростта на неговото изтегляне;

●Детайлен анализ на типовете страници на сайтав prestashop магазина;

●Оценка на удобството на навигацията между страниците: как са изградени разделите, удобно ли е за потребителите навигационното меню;

●Анализ на съдържанието на страниците: подходящо ли е съдържанието за страниците на сайта и подходяща ли е рекламата, как е устроен шаблона на вътрешните страници;

●Анализ на конверсионните зони на сайта;

●Сбор на 20 от най-силните конкуренти по вашите ключови думи;

●Проверка на сайта за съответствие с конверсионните модели (20 точки)

●Проверка на вътрешните услуги на сайта (форма за поръчки, форма за обратна връзка и т.н.)

 

Според резултатите от анализа, Вие получавате препоръки по:

 1. Подобряване структурата на prestashop сайта;

 2. Подобряване юзабилитито на prestashop  сайта;

 3. Списък с 20-те най-големи ваши конкурента и анализ на най-добрите от тях;

 4. Укрепване на конверсионните зони на сайта;

 5. Подобряване поведенческите фактори на сайта;

 

Ако са Ви нужни професионални услуги по създаване, подобряване, редактиране и популяризиране на вашия Prestashop магазин, свържете с нашите консултанти с повече информация за проекта ви и ще получите адекватно съдействие.