Бутонът Save to Facebook: взаимодействието със съдържанието става по-удобно

При сърфиране в Интернет от един към друг уеб-ресурс, потребителите често се натъкват на полезни статии и друго съдържание. Но, тъй като те често са заети, трябва да се откажат от това да се запознаят с него.

 

Разбира се, има много начини, позволяващи съхранението на връзките към необходимите страници в паметта на устройството. Например, във всеки браузър има опция за създаване на маркери, използване на специални услуги с бележки, или изпращане в папка, съхранена във виртуално хранилище и т.н. Други тръгват към по-сложни пътища, създавайки специална папка в своя e-mail. Но тези действия не винаги остават в паметта ни. И това води до факта, че наистина важната и ценна информация минава покрай нас.

Бутонът във Facebook: полезно решение1.jpg

Разработчиците на социалната мрежа "Фейсбук" са намерили отлично решение на гореописаните проблеми: създали са полезна функция. В такава се превърна новият бутон във Facebook, който получи името "Съхранение".

 

Как да го намеря?

Той се намира под всеки пост. Трябва да погледнете в падащото меню. Обикновено е лесно да се намери в непосредствена близост до известния бутон Like.

 

Особености на бутона Save

За основна отличителна черта на функцията се счита нейната възможност за сортиране на връзките, подлежащи на съхранение. Всички те са разпределени по категории. За да получите достъп до определен списък е достатъчно да отидете в менюто More или пък ако разглеждате браузърната версия на ресурса, да кликнете върху желания елемент, намиращ се в лявото меню.

 

Ценността на такъв бутон във Facebook, като "Съхрани" се крие в това, че от сега нататък, регистрираните в социалната мрежа потребители ще могат оперативно да обработват новинарската си лента, сортирайки интересните за тях материали по категории. Също така има удобна система за напомняния относно архива на отложеното съдържание. Уведомленията идват при всяка активация в акаунта.

 

Първоначално списъкът на запазените материали ще бъде достъпен само за потребителските профили. Но ако потребителят реши може да се възползва и от опцията за споделяне на връзките с приятелите си. Има два варианта: може да се изпрати част от материала или да се сподели неговата пълна версия.

 

Нововъведението вече е влязло в сила. В пълен вид то е на разположение както в браузърната, така и в мобилната версия на сайта. Например, от бутона могат да се възползват и потребителите на операционните системи iOS и Android.

 

0403accc336524cc1075.jpg

 

Ползите за бизнеса

За бизнеса тази опция носи куп предимства. Възможност за допълнителен таргетиран органичен трафик. Потребителите на Фейсбук вече с лекота ще могат да запазват споделените от различните бизнеси материали и да ги четат в удобно за тях време. Това от своя страна води до повторно завръщане на потребителите в сайтовете. Собствениците на сайтове пък имат възможност да интегрират бутона Save to Facebook в своите уеб-ресурси, събирайки по този начин списък от допълнителни абонати.

 

За по-прецизната интеграция на бутона в сайтовете, разработчиците от Фейсбук са създали специален конфигуратор, който можете да видите от тук. Тази опция е полезна и за собствениците на онлайн-магазини, тъй като в момента, в който потребител си хареса продукт от сайта, той може да си го съхрани чрез бутона и на по-късен етап да се върне и да се превърне в потенциален клиент, закупувайки си този продукт.

 

Подобни примери могат да се изброят много. Бутона е невероятно полезен за бизнеса, така че възползвайте се.