Черният петък и кибер понеделникът наближават, подготвихте ли онлайн магазина си?

Черният петък и кибер понеделникът идват бързо. Специално за вас събрахме няколко съвета за управление на стоковия инвентар и търговията със стоки, за да се уверите, че ще получите максимална възвръщаемост през по-големите почивни дни.

Стоковата наличност

Преди да направите каквото и да е, проверете първо инвентар, който сте задали в онлайн магазина си! Няма нищо по-лошо от изчерпването на най-добрите ви продукти в средата на почивния ден. Ако продавате чрез онлайн пазари, като Amazon, не подценявайте вероятността да продадете повече. Това е може би времето, когато презапасяването не е излишно.

 

Когато следите, кое се поръчва и колко, си задайте следните въпроси:

  • Какво се е продавало добре през миналата година?

  • Какво се е изчерпало?

  • Какво се надявате да продадете повече?

 

Пригответе се за голям наплив

На следващия етап помислете за трафика и капацитета на вашият онлайн магазин. Оптимизиран ли е сайтът Ви за да издържи на наплива през уикенда? Имате ли система за управление на складовата наличност и актуалността - с други думи, знаете ли колко актуални продукти всъщност имате?

 

След като сте се запасили и сте се убедили, че вашият онлайн магазине готов да се справи с високия трафик през уикенда, проверете още веднъж пълния процес на изпълнение, за да сте уверени и да се запознаете с датите за доставка, за да могат клиентите Ви да получат подаръците си навреме. Обявете ясно датите за доставка на вашия сайт, така че да няма объркване.

 

И накрая, не икономисвайте от сигурността. С нарастването на клиентите, споделящи тяхната лична информация на интернет магазина Ви, определено не е времето за нарушаване на сигурността, тъй като те правят покупки от сайта Ви.

 

Откройте се от тълпата

Всички се конкурират за внимание по празниците и причината е ясна: празничния сезон може да донесе до 30% от приходите на онлайн търговците, а в някои случаи и до 50%! Толкова много магазини разчитат на големите продажби, че клиентите ще бъдат изправени пред лавина от промоции. Уверете се, че се откроявате от тълпата с висока-целенасоченост и уникално съдържание.

 

Всеки ще рекламира своите продажби и промоции по имейл, така че помислете за друг подход с чувство за хумор, за да се откроите. Ако това не е вашият стил, опитайте се да създадете вашите заглавия, като говорите с вашите целеви сегменти, особено с най-добрите ви клиенти. Накарайте всички данни, които сте събрали през последната година, да работят за вас, да персонализирате имейлите и агресивно да пренасочите ключовите си потребителски сегменти.

 

Ръководство на клиентите за перфектния подарък

Клиентите ще пазаруват онлайн през черния петък и кибер понеделника, колкото могат. Направете процеса по търсенето лесен, за да могат да намерят на вашия онлайн магазин, това което им трябва, пускайки заедно с подаръка и ръководства, в които се засягат различните типове клиенти, като мама и татко, или продуктовите категории.

 

Предложете безплатна доставка

Клиентите обичат добрата сделка по това време на годината, но те обичат и безплатната доставка дори повече. Всъщност, доставката допринася повече от всичко друго за изоставянето на количката. Това може да изглежда като една голяма инвестиция за малкия бизнес, но е факт, че доставката може да бъде това, което да отдалечи клиентите от вашия онлайн магазин и да ги изпрати при конкуренцията.

 

За да можем обаче да поемем риска от предлагането на безплатна доставка, е необходимо да си зададем няколко въпроса за оптимизиране процеса на доставката:

 

  • Колко клиента няма да получат поръчката си навреме?

  • Какво сте се договорили с партньорите си?

  • Какъв е най-популярният вариант за доставка?

  • Крайните дати за доставка достатъчно точни ли са за вътрешните и международни клиенти?

  • Какви биха били транспортните ми разходи?

 

Не забравяйте страниците "404 Page Not Found" и "Няма намерени резултати"

Търсенията на клиентите могат да са отрицателни поради много причини - от правописни грешки до различни регионални имена за един и същ продукт. Не губете клиенти чрез извеждането на страници за грешка. Оптимизирайте тези страници чрез предлагането на други продукти или показването на най-добрите ви такива.

 

Участвайте в нашето проучване за Черен Петък/Кибер Понеделник

Черният петък и Кибер понеделникът генерират невероятни продажби в САЩ, но тяхното въздействие по другите държави варира: търговците практикуват ли Черен петък и Кибер понеделник продажби в Европа? Смятате ли, че южноамериканските клиентите очакват екстремни сделки по това време на годината? Какво ще кажете за Азия?

 

За да се разбере как тези ключови дати действат при PrestaShop търговците не само в САЩ, но и по целия свят, започнахме заедно едно проучване и бихме искали да ви помолим ако желаете да участвате! Ще споделим резултатите от проучването в социалните медии.

 

Вие какво правите, за да се подготвите за Черния петък и Кибер понеделника? Споделете в писмо до нас на office@viste.bg , а ние ще Ви дадем препоръки за оптимизация на процеса.