Имат ли ефект конкурсите във facebook

С цел да докарат голям брой фенове в страниците си, да запознаят вече харесалите с нов продукт или просто да вдигнат шум около себе си много компании вече опитаха да обявят конкурс с награда. Въпросът, на който ще се опитам да дам отговор е дали тези конкурси вършат работа и до колко са ефективни те. От опитът, който вече сме натрупали във VISTE при извършването на услуги в сферата на социалният маркетинг може да кажем, че от такива евенти има смисъл, но само ако те са организирани професионално.  Организацията на един такъв конкурс не е за подценяване. Една слаба кампания може да доведе до ефекти, далеч от очакваните. Ако сте решили да правите подобен конкурс във вашата страница във facebook, ние от VISTE препоръчваме преди всичко да се запознаете с правилата на социалната мрежа.  След това добре помислете кой вид конкурс ще е най-полезен за вашият отрасъл. Ние свеждаме видовете конкурси до четири: лотарийни залагания, есета, снимки или видео конкурси. Ако не сте сигурни, че сами може да организирате конкурс, по-добре се обърнете към специалисти.