3 причини да преминете към OpenCart 2.0

3 причини да преминете към OpenCart 2.0

 

През 2015 година TemplateMonster е в крак с най-новите тенденции в уеб-дизайна, представяйки нова линия от шаблони, изработени специално за OpenCart 2.0, които използват всички технологични възможности на новия енджин. А сега с удоволствие ще ви запознаем с особеностите, които са имплементирани.

 

1. Погледът на професионалистите

 

OpenCart 2.0 вече е станал напълно отзивчив, но ние решихме да отидем по-далеч. Нашите шаблони вече включват такива иновативни функции, като паралакс превъртане и фонови видеоклипове. С тях електронният магазин предлага по-задълбочен поглед, който преди беше достъпен само за огромните и скъпи корпоративни уебсайтове. Ако приемем, че OpenCart е предпочитан предимно от малките до средно-големите търговци, тази неочаквана функция ще бъде приятна изненада за посетителите, свикнали с по-тривиалните и еднообразни магазини.

Това не само е визуален аспект в уеб-сайта, който е от решаващо значение, но загубата на значителен процент от клиентите се дължи на факта, че при всяка стъпка до финализирането на поръчката те правят презареждане на страницата, което губи време. Ние подобрихме този процес с динамично Ajax-търсене, Quick View и Ajax-количка, където не е необходимо да се зарежда нова страница за да видите допълнителните добавени елементи в количката. "Lazy Load" ефектът е един лесен начин да се отървете от излишно-обработващите се страници. Тези привидно дребни детайли оказват огромно положително въздействие върху конверсията и съответно върху доходите Ви.

 

2. Бъдете социални

 

Влиянието на социалните медии върху магазините за електронна търговия става все по-силно с всеки изминал ден. Ето защо е толкова важно да се поддържат и развиват вашите социални медийни общности. Има няколко причини за това.

-Активната комуникация с общността помага за промотиране и популяризиране на марката.

-Според Nielsen Norman Group, 84% от анкетираните споделят мненията си от уста на уста, което е и най-влиятелният фактор при вземането на решение за покупка.

-4 от 10 клиента направили покупка след това споделят в социалните медии.

Ето защо ние обърнахме внимание на социалното промотиране в нашите шаблони. Сега всеки дизайн е снабден с Facebook, Twitter и Pinterest кутии, тъй като тези социални мрежи са най-влиятелните платформи за налагане на електронната търговия (например 25% от потребителите следват марките в Pinterest, за да направят покупка).

 

3. Бъдете гъвкави

 

Изключително важно е да се намери една тема, която пасва на вашия бизнес по най-добрия начин. Ето защо темата специфични шаблони е толкова популярна. TemplateMonster е създала над 500 OpenCart темплейта, които обхващат всички възможни теми - от мода и бижута до доставки по домовете. И тъй като всички шаблони са много адаптивни, можете да ги използвате за нещо съвсем различно само чрез промяна на фона и цветовата им схема.