Отново на училище: какво трябва да знае всеки онлайн търговец

Отново на училище: какво трябва да знае всеки онлайн търговец

 

Факт: през back-to-school сезона се реализират вторите по големина продажби в годината. По данни на NRF, потребителите харчат около $68 милиарда за учебни материали. Това е голяма възможност за промяна в конверсията на онлайн бизнеса, за което свидетелстват и резултатите от подобна статистика за популярните back-to-school блог постове.

 

Ако сте родител, несъмнено ще усетите сезонното олекване на портфейла, ако не сте родител, може би все пак ще се възползвате от специалните сезонни предложения. В днешната ни статия даваме някои back-to-school съвети, които всеки може да приложи за да се подготви за училищните разпродажби.

 

Кои са клиентите на сезона обратно-в-училище?

За много хора думата "пазаруване отново за училище" извиква спомените за избора на перфектния комплект пастели, моливи и хартия. Но това е сезона на продажбите и големите предложения свързани с пишещите средства.

 

Също така нараства и броят на възрастните учещи в университетите, така че пазаруващите за учебната година се увеличават. През 2014 г., 21.0 млн. ученици са посетили заведенията за висше образование, а това е голям брой нови потенциални клиенти за онлайн магазините.

 

Какво се продава?

Пазаруването на потенциалните клиенти през този период е разнообразно, така, че се купуват най-различни продукти, но най-популярните от тях са:

 

Канцеларски материали – това са основните офис инструменти, от които се нуждаят учениците: химикалки, моливи, хартия, бележник, учебници и др. Този списък вероятно Ви напомня на този, по който сте купували в детството си – просто с повече възможности и по-съвременни дизайни.

 

Облекло – Повечето семейства за новата учебна година купуват и нови дрехи, обувки и аксесоари. Това важи особено за по-малките ученици, които може би вече са пораснали и дрехите от миналата година вече не им стават.

 

Книги – голяма част от купувачите търсят "специфични за класа си книги. Въпреки това, всички видове книги при търговците биха могли също да бъдат полезни за по-малките ученици.

 

Електроника – очевидните елементи в този клас са лаптопите, таблетите и MP3 плеърите. Имайки предвид обаче, че студентите отиват да учат в отдалечени от семейството им училища, те наемат частни домове, хотели, общежития и в този ред на мисли домакинските уреди също добре се продават през този сезон. Купуват се повече уреди, като микровълнова фурна, кафе машина или мини-хладилник.

 

Ваучери за подаръци – те стават все по-популярни сред родителите, които подготвят децата си за училище.

 

4 начина да конвертирате клиентите в купувачи

Средният студент харчи около $650 за този шопинг сезон, затова е много важно да подобрите маркетинговия си план за да конвертирате повечето от тези хора в потенциални клиенти.

 

 1. По това време на годината има много неща за закупуване, така че всеки клиент търси по-добрата сделка. Започнете да промотирате вашите предложения 3-4 седмици преди началото на school-шопинга. Изпратете писма до електронните пощи на пазарувалите от вас преди това клиенти чрез системата за имейл-маркетинг на вашата CMS и привлечете повече трафик към сайта си. Съвет: опитайте се да разнообразите вашите Back-to-school предложения за да се отличите от конкурентите си. В миналото имаше "Back-to-cool" и "Back-to-college".

 

 2. Един от най-бързите начини да конвертирате посетителите в клиенти е, като предложите безплатна доставка. Намалените цени и безплатната доставка убеждават клиентите, че получават добра оферта, без да се налага да плащат такси за доставка и т.н. Съвет: за да получите повече клиенти добавете повече продукти и определете минимална сума за добавените в количката продукти, за да отговарят на условията за безплатна доставка.

 

 3. Разпродажбата, това е още един чудесен начин да убедите клиентите да проверяват по-често сайта ви и да пазаруват от него. Изобразете броене на времето, оставащо до края на разпродажбата. Това ще стимулира клиентите Ви да закупят веднага, а не да пазаруват от вашите конкуренти, пропускайки потенциалните възможности на вашите оферти.

 

 4. Увеличете средната стойност на добавените в количката продукти, като предложите допълнителни продукти на страницата на пазарската количка. Предложете и продукти, които традиционно не присъстват в списъка за училищните покупки, но би било забавно да ги има. Например, продукти с изглед на героите от изминалите през това лято хитови филми.

 

С две думи

Периодът обратно-в-училище е вторият по големина шопинг-сезон, през който не само родителите пазаруват за децата си, но и възрастните, тръгнали по пътя към получаването на висше образование "разбиват" онлайн магазините. Те пазаруват специални училищните принадлежности, като дрехи, книги, електроника, а именно картите за подаръци и отстъпки продават тези продукти в онлайн магазините. За да конвертирате посетителите си в купувачи, изпратете имейл съобщения, предлагащи безплатна доставка, разпродажби и специални предложения.