Оптимизация на продуктова страница на онлайн магазин?

Ясно е, че собствениците на онлайн магазин генерират цялата си печалбата от страниците с продукти. В следващите няколко реда ще издадем няколко трика как да подобрите страницата си за електронна търговия. 

1.Oптимизиране на мета данните

На първо място трябва да оптимизирате мета данните си, а именно мета заглавието и описанието на продукта. 


Те трябва да показват какъв е продукта, който предлагате, какви са ползите от него и защо хората трябва да го купят. Това са нещата, които потребителите ще видят , когато търсят вашия продукт в google. Така че уверете се, че имате атрактивно заглавие и подходящо мета описание, където е препоръчително да има повече ключови думи за продукта. 

2.Потребителско поведение

Следващото нещо върху което трябва да се фокусирате е потребителското поведение. Ако искате потребителите да останат във вашия онлайн магазин и действително да направят покупка, а не да се връщат обратно в google, понижавайки рейтинга ви, трябва да се фокусирате върху продукта. Инструментите на google могат да ви помогнат да следите потребителското поведение. За пазаруващите онлайн трябва да е ясно какъв е продукта и защо трябва да го купят. Добре е да имате снимки с високо качество, а защо не и видео, което да показва какво прави продукта. Идеята е купувача да види какво ще получи без да е на живо в магазина.


 


Ревюта от други потребители също са нещо, което се търси от купувачите. Замислете се какво вие търсите когато пазарувате онлайн. Това са специфичните неща, които трябва да включите и във вашия магазин. По този начин ще се увеличи присъствието на потребителите на вашия сайт, а съответно с това и рейтинга ви. Препоръчително е да се съобразите с потребителите, на които предлагате продуктите си и да организирате сайта си по начин, който ще е удобен за вашата целева група. 

 

3.Оптимизиране на заглавия

Оптимизирането на заглавията е друга важна част. Задължително използвайте Н1 таг, като е препоръчително да вкарвате и Н2, H3 тагове, ако описанието е по-дълго, за да се структурира по-добре. Виждате такива навсякъде из сайтовете като amazon, например.

Заглавието също трябва да описва продукта. Би било добре, ако има и ключови думи, което ще помогне вашия продукт да се класира по-високо в търсачките. 


4. Значение при описание на продукта

Уверете се, че имате списък с характеристики за продукта си. Често потребителите търсят в google характеристиките на продуктите, а когато ги имате описани на страницата си допринасяте за трафика на сайта.

5. Подобни продукти 

Уверете се, че когато потребител отвори даден продукт на същата страница ще се отварят други подобни такива.

Това допълнително ще увеличи трафика ви, ще помогне на google да запише повече от страниците ви с продукти и ще допринесе за получаването на повече потребители пазарящи от вас. 

6. Бутонът “Бърза поръчка”

Може да оптимизирате страницата си като добавите и бутон за бърза поръчка. Използвайки го, на потребителите няма да се налага да преминават през дългия процес на поръчка на желаната стока. 


7. Фукцията изчерпан продукт

За да подобрите страницата си, може да оптимизирате функциите на сайта и това, което да се показва при изчерпан продукт. Например потребители да оставят email, чрез който да бъдат уведомени при зареждане на желания продукт. 


Така ще можете да проследите поведението на потребителите и да си гарантирате потенциалното им завръщане към вашата страница.