Няколко полезни съвета за начинаещите в Wordpress

wordpressСигурно ви е познато чувството, когато срещнете човек и той ви направи силно впечатление. Но след като започнете да опознавате човека виждате всички негови негативни черти и след известно време вече този човек е загубил блясъка си във вашите очи. Същото важи и за сайтовете. Заради много добрата функционалност на wordpress и красивите дизайни и шаблони в Интернет може лесно да направите красив сайт за вас или вашият бизнес на разумнацена. След малко разходка из сайта могат да се намерят достатъчно недостатъци, за да издрани потребителя достатъчно, за да го напусне моментално. С тази статия, ще се опитам да дам съвети, които ще ограничат този негативен ефект от "износване" на доброто първо впечатление.

1. Не превръщайте страничната си лента в "килер". Предполагам сте виждали как в много къщи има килери, където се тъпчат всевъзможни глупости, за които няма място никъде. Често тези места стават толкова претъпкани, че вратите не се отварят заради страха от лавина от ненужни вещи. Често начинаещите в wordpress средите правят това със страничната си лента. В нея се слагат различни непотребни неща, просто защото има опция те да бъдат там. Ако за миг сте се замислили, дали не сте допуснали тази грешка идете в Външен вид - Джаджи (Appearance - Widgets) и махнете всичко ненужно от страничната си лента. Оставете само най-необходимото, което просто няма как да не присъства там, в името на по-лесната навигация. Тук препоръчвам да мислите от гледната точка на потребителите, а не от вашата.

2. Слагайте правилно пермалинковете. Най-вероятно сте вложили много старание, за да напълните сайта си със съдържание. За да го намерят google, bing, yahoo и т.н. трябва да им помогнете. На първо време , за да подобрите вашето SEO трябва да оправите пермалинковете си.

Примерно:

yoursite.com/10-начина-да-направите-един-красив-сайт-за-вашият-бизнес

става …

yoursite.com/красив-корпоративен-сайт

3. Използвайте футъра правилно. На дъното на сайта стои често игнорирания и забравен футър. Там е мястото да поместите контакти и информация за вас или вашата фирма. С навлизането на модерните дизайни и разчупени теми футъра често се превръща в една гъчканица от информация, която често включва последни публикации, популярни публикации и линкове към други сайтове. Неща, които никой никога няма да потърси там. Не забравяйте, че хората скролват до футъра, за да видят кой стои зад сайта, така че дайте им това което искат, без да изпадате в излишни подробности.