VISTE

Има ли нужда вашият уеб магазин от блог?

Време за четене 3 минути

Блогът в най-основния смисъл е просто страница, част от вашия уебсайт, която се актуализира редовно с ново съдържание. Но за целите на тази статия ще направим крачка напред и ще наречем блоговете „дигитално съдържание, насочено към потребителите“. Това означава, че за разлика от вашата емисия с новини във Facebook или Twitter, които са предназначени да предоставят информация за събития, случващи се в реално време, вашият блог трябва да се фокусира върху предоставянето на ценна информация на вашите клиенти: съвети за това как те могат да използват вашите продукти по-добре; уроци и ръководства; съвети за това как могат да улеснят живота си с помощта на технологиите; и т.н.

Какво е съдържание?

Съдържанието е крайъгълният камък на всеки уебсайт. Колкото по-подходящо и висококачествено съдържание имате, толкова по-добре ще бъде то за вашите бизнес цели. Съдържанието е всичко, с което потребителят може да се ангажира на вашия уебсайт или платформа. Най-често срещаните видове от него са:

Какво е блог? Разликата между новинарски канал и блог

Блогът е колекция от статии, които са свързани по теми и са публикувани във времето. Докато новинарският канал е колекция от статии, които са свързани по дата (обикновено най-новите) и не е задължително да са свързани една с друга. Блоговете са по-лесни за използване от емисиите с новини.

Ако продавате продукти онлайн, можете да използвате блога си като възможност да ги покажете по атрактивен начин. Можете също така да използвате съдържанието си като начин да привлечете нови клиенти и да ги насърчите да направят първата си покупка при вас. Важно е да запомните, че хората обичат да четат неща, които намират за полезни или забавни, така че ако вашият блог се фокусира върху тези теми, тогава няма причина да не бъде популярен!

Как да стартирам блог?

Блогът ви държи начело в ума на потенциалните клиенти и увеличава шанса те да се върнат и да купуват от вас. Това също е чудесен начин да поддържате уеб магазина си подходящ за Google.

След като създадете своя онлайн магазин може да започнете веднага да пишете съдържание за блога си! Ще искате да включите информация за вашите продукти или услуги в публикациите си, както и всички свързани новини за случващото се във вашата индустрия или интересни факти за това откъде идват вашите продукти.

Важно е не само да пишете публикации, но и да ги популяризирате чрез социални медийни канали като Facebook и Twitter. Това ще ви помогне да привлчете или върнете трафика обратно във вашия уеб магазин, където хората могат да научат повече за това, което го прави специален, преди да направят покупките си онлайн, вместо офлайн в местния магазин.

Значението на съдържанието в SEO и защо всеки уеб магазин се нуждае от блог

След като изяснихме какво е съдържание, нека да преминем към важния въпрос как да популяризирам блога си, така че да достигне до повече хора. Знаем какво си мислите: „Аз не съм писател, така че защо да ме е грижа за SEO?“ Е, вярно е, че SEO оптимизацията е повече от просто писане и може да бъде много объркващо. Но ние сме тук, за да ви кажем, че оптимизацията в търсачките всъщност е много лесно с Висте!

SEO означава оптимизация за търсачки, което означава, че можете да се уверите, че вашият блог се показва по-високо в резултатите от търсенето. Това означава, че повече хора ще ви намерят и ще прочетат това, което имате да кажете, което означава повече пари в джоба ви – толкова е просто! За най-важните SEO термини, които всеки блогър трябва да знае, може да прочетете в следната статия.

Всичко, което е необходимо, е да актуализирате част от основната информация на вашата страница (като заглавия и описания), така че търсачките да могат да намерят по-лесно, когато някой търси нещо, свързано с това, за което пишете.

Заключение

В заключение можем да кажем, че блогът е нещо, от което всеки уеб магазин има нужда. Това е важна част от SEO оптимизацията и също така помага за потребителското изживяване. Не е достатъчно обаче да имате само една публикация в блога на уебсайта си; трябва редовно да добавяте ново съдържание, така че хората да се връщат отново и отново.