Facebook е една от най-бързо развиващите се социални мрежи и неговите потребители се увеличават с хиляди всеки ден. Поради огромния си брой потребители, Facebook става предпочитано място за реклама и набиране на евентуални клиенти. Създаването на самата страница е лесната част, трудното е да се натрупат харесвания и фенове.Какво е първото нещо, което посетителите гледат? Повечето от потребителите биха погледнали стената или информацията ви и ако там няма нещо интересно, ще напуснат страницата много бързо и няма да се върнат. Предимството да имате доста фенове е, че те сами ще актуализират страницата ви с нови и актуални новини. Приложението Static FBML ви дава възможност да проектирате вашата Facebook страница. С тази статия ще ви дадем няколко съвета как да рекламирате Facebook страницата си.
1. „Call-To-Action“ графика
Основната цел на вашата Facebook страница е да конвертира посетителите във фенове, поставянето на някакъв призив към действие ще ви помогне доста. Ето например какво са направили от Red Bull:
2. Поставяне на видео от YouTube
Може да го направите, както по традиционния начин, така и чрез код.
Кодът:
- <fb:swf
- swfbgcolor=“000000″ imgstyle=“border-width:3px; border-color:white;“
- swfsrc=’http://www.youtube.com/v/xxxxxxxxxx’
- imgsrc=’http://img.youtube.com/vi/xxxxxxxxxx/2.jpg’ width=’340′ height=’270′ />
Код обяснение:
- imgsrc – URL на източника на картинката
- swfsrc – URL на видео източника
- xxxxxxxxxx – xxxxxxxxxx е изваден от URL на видеото в YouTube
3. Скриване на съдържанието от потребители, които не са фенове
Това може да се използва, за да се насърчават посетителите да натиснат „Like“
Повечето страници използват изображения с подканващи фрази. Това е доста лесно за направа, но също така и доста добър начин за насърчаване на посетителите.
Кодът:
- This part is visible for fans only!
- This part is visible for non-fans
Код обяснение:
- fb:visible-to-connection – частта, която само вашите фенове ще видят
- fb:else – частта за посетители
4. Продукти за коментиране
Тази функция е чудесна за създаването на малък магазин под вашата Facebook страница. Всеки харесал страницата ви ще може да коментира и харесва продуктите.
5. Поставете „Share Бутон“
С този бутон потребителите ще могат да споделят информация. Поставете URL адреса, който искате да споделите в кода и след като даден потребител използва бутона Share, всичките му приятели ще видят този URL адрес.
6. Сложете някакво Flash Съдържание
Кодът:
Код обяснение:
- swfsrc – източник на SWF файл
- imgsrc – източник на изображението, което се показва преди флаша
7. Снимка Rollover
Това е доста лесно да се постигне с помощта на HTML + CSS.
Кодът:
- img.nohover {border:0}
- img.hover {border:0;display:none}
- a:hover img.hover {display:inline}
- a:hover img.nohover {display:none}
8. Google Analytics
Може да настроите Google Analytics за вашата Facebook страница. Просто създайте нов акаунт в Google Analytics, използвайки URL на Facebook страница ви.
Поставете този код в горната част на вашия FBML код и след няколко часа ще видите статистика в Google Analytics.
9. Добавяне На „Invite Your Friends“ Кутия
Кодът:
10. Pop-Up
Използва се, когато вашата страница има твърде много съдържание.
Кодът:
- Click here to launch the pop-up dialog.
- POP-UP DIALOG NAME
- Here goes your pop-up dialog content