CROSS-SELL & UPSELL

CROSS-SELL & UPSELL

Време за четене 2 минути

Създаден на 4 Февруари 2020 от oc-extensions.
Продажби: 42
Страница на модула

CROSS-SELL & UPSELL

Правете повече от всяка продажба, като предлагате други продукти на клиентите си въз основа на това, което току-що са добавили в количката за пазаруване.

Предложения за целеви продукти

В зависимост от това, което клиентът току-що е добавил в пазарската си количка, ще предложи допълнителни продукти или надстроена версия на продукта, който е закупил.

В административната област можете лесно да определите кои продукти да предложите, в зависимост от всеки тип продукт.

Увеличете средната стойност на поръчката

Предложенията за продукти ще помогнат на клиента ви да намери и купи повече продукти, дори ако говорим за допълващи се продукти (кръстосана продажба) или за по-скъп продукт/версия за надграждане (продаване на повече).

Какво е CROSS-SELL?

Крос-продажба – техника за продажба, при която продавачът предлага някои допълващи се продукти на базата на продукт, който клиентът току-що е закупил.

Например: Клиент е добавил в количката „iPhone 11“ и вие можете да предложите „Screen protector“ и „Калъф за iPhone“.

Видео пример: https://www.youtube.com/watch?v=ZTwxNe4GIDE

Във видеото клиентът добавя в количката си фотоапарат „Nikon D300“ и разширението ще предложи ЧАНТА, SD-КАРТА и др.

Какво е UPSELL?

Upselling е техника за продажба, при която на клиента се предлага продукт на по-висока цена (надстроена версия на продукт, който току-що е добавил в количката за пазаруване)

Напр.: Клиент добави в количката SD-CARD 32 GB и вие можете да предложите, че само за допълнителни 2$ той може да има Kingston SD-Card 128GB

UPSELL пример:

  • Когато клиентът добави в количката си „OCX Razor – 2 ножчета“ ще предложи други самобръсначки с 4 и 6 ножчета (надстроена / по-добра версия)
  • КОГАТО OCX Razor 2 Blades СЕ ДОБАВЯ В ПАЗАРУВАЩАТА КОЛИЧКА

Лесни за създаване предложения за продукти

  • Разширеното търсене на продукти в „Секция за оферти“ (административна област) ще ви помогне бързо да изберете най-добрите предложения за продукти.
  • Как да изградим оферта за предложения за продукти?

Видеото по-долу представя двата метода: ОСНОВЕН и РАЗШИРЕН режим)

https://www.youtube.com/watch?v=fx7y5f_z9GI

 

Множество теми

Изборът на тема е СУПЕР прост – просто задайте номер на тема в настройките на разширението.

Нашият екип може също така да ви помогне да персонализирате темата още повече, за да пасне на вашия дизайн / цвят и т.н.

ИЗБЕРЕТЕ ТЕМАТА, КОЯТО ХАРЕСВАТЕ

От настройката на разширението просто задайте номера на темата

https://www.youtube.com/watch?v=oSelA7qG6bY

2022-10-14T10:55:03+03:00