7 статистически доказателства за ефективността на бизнеса при популяризирането му в социалните мрежи (SEO)
Съвсем наскоро, американското икономическо издание Forbes проведе анкета, за да разбере как потребителите се отнасят към всевъзможните компании, предприятия и търговските марки в социалните мрежи. Те са открили, че 81% от анкетираните признават, че препоръките на семейството и приятелите директно влияят върху решението им за покупка, а 78% от тях се доверяват на фирмените постове в социалните медии. А за важността на популяризирането на бизнеса в социалните медии говори и самата статистика:
1. Ежедневно в Instagram се качват около 55 милиона изображения
Днес Instagram се ползва с невероятна популярност сред потребителите и е мощен инструмент за популяризиране на всеки бизнес. Много полезен за оптимизация в търсачките, или по-кратко казано SEO оптимизацията. А внушителното количество на изображенията показва, че социалната мрежа е отлична платформа за качването на фирмени графики и привличане на нови клиенти.
2. 120 000 туита всяка секунда
Вие сте стартъп-компания и искате да разширите аудиторията си? Ако вече кимате с глава, то социалната мрежа Twitter ще Ви помогне. Внимавайте за интересите на абонатите, общувайте с тях и поддържайте връзка чрез туитове, ретуитования и избрани записи.
3. 83% от потребителите на Pinterest са жени
Обичайно потребителите на Pinterest прекарват средно по 89 минути в сайта на месец, което е около 1,5 часа. Ако сте готови да докажете на потребителя, че това време е добре прекарано, ще получите нови фенове и клиенти.
Друга особеност на социалната мрежа, това е фактът, че 83% от потребителите – са женска аудитория. В тази връзка не е чудно, че категорията „Дрехи“, „Ръчно изработени“ и „Храни“ са популярни. Не пропускайте този шанс!
4. Facebook – това е най-посещаваната социална мрежа
Социалната мрежа Facebok се отличава не само с броя на потребителите си, но и със своята функционалност. 78% от потребителите винаги разчитат на социалните мрежи преди да направят покупка, а 51% от Facebook потребителите купуват продукти на тези марки, които следят в социалната мрежа. Това в никакъв случай не е преувеличение, а Facebook – това е източник на доходи за много компании.
Постовете във Facebook, съдържащи най-вече основни описания и линкове към страници с актуално съдържание стават популярни и се отличават – а това е естествен начин за получаване на линкове.
5. Приблизително 56% от Facebook потребителите всеки ден влизат в мрежата
Това означава, че можете да планирате своите дневни публикации. Тук основното ограничение не е в малкия брой на постовете, а да се концентрирате върху по простото подаване на текст, създаване на свежо и релевантно съдържание за да може от ден на ден да се увеличава степента на ангажираност на потребителя.
64% от потребителите на Twitter и 51% на Facebook купуват стоки от тези брандове, които следят в социалните мрежи, което е индикация за интегриране на тази две мощни социални медии в сайтовете.
6. 45% от потребителите на интернет четат бизнес-блогове
Блогът не принадлежи към директния маркетинг, но въпреки това, 45% от потребителите на търсещите системи четат блогове. 31% от потребителите се доверяват на авторитетните блогове, които влияят върху решението им за покупка. Така, че блоговете – това е още един способ за изграждане на доверието сред новите клиенти.
7. Повече от 800 милиона потребители в YouTube
Социалната мрежа YouTube – това е основата на много стартиращи компании. Приблизително 800 милиона потребителя прекарват средно по най-малко 15 минути на ден в гледане на видео. Следователно създаването на видеа, в които разказвате за продукта или услугите на вашата фирма само ще увеличат популярността на вашия бранд. Възползвайте се от YouTube: видео хостинг в публичното пространство, не изискващ допълнителни разходи (освен за реклама).
След като вече установихте какъв мощен инструмент за привличане на потенциални клиенти са социалните мрежи, можете да се възползвате от нашите услуги за популяризиране и налагане на бизнес брандовете в социалните медии.