Как да намерите правилните SEO ключови думи за вашия онлайн магазин – част 1 от 2

Как да намерите правилните SEO ключови думи за вашия онлайн магазин – част 1 от 2

Време за четене 4 минути

Как да намерите правилните SEO ключови думи за вашия онлайн магазин

Знаете ли, че 75% от потребителите никога няма да превъртят напред първата страница с резултатите от търсенето? Или, че 70-80% от потребителите игнорират платените реклами, фокусирайки се върху органичните резултати? С други думи, оптимизацията за търсачките играе важна роля при търсенето на потенциални клиенти за Вашия онлайн магазин.

1.jpg

В тази втора част на статията ще Ви покажем как да намерите правилните ключови думи за вашия онлайн магазин, след което ще ви покажем как правилно да ги използвате за по-доброто класиране в резултатите от търсенето. Днес ще ви помогнем правилно да оптимизирате вашия интернет-трафик в рамките на една SEO ключова дума за вашия онлайн магазин.

Основи на SEO

SEO или оптимизация на уеб-сайтовете за търсещите машини се определя като съвкупност от „индустриални стандарти за създаване на съдържание и уеб-разработки, за помагане на търсачките да асоциират уебсайта Ви с подходящите ключови думи“. Според Business Insider, към момента има над 644 милиона активни сайта, така че е важно да се използва добра SEO стратегия, за открояване сред конкуренцията. Разбира се много от SEO практиките са свързани с уеб-програмирането, но тонът към простите начини за подобряване ефективността на SEO може да се свежда и само до правилното използване на ключовите думи. Нека ви покажем как се прави.

Как да намерите правилните ключови думи за вашия онлайн магазин?

Най-важната задача в SEO е намирането на правилните ключови думи. Вие искате да има ключови думи, които: • Носят качествен трафик и клиенти, които ще купуват продуктите от вашия онлайн магазин • Ще помогнат на вашия магазин да се класира високо в резултатите от търсенето – чрез таргетирането на по-малко конкурентоспособни (лесни до средни) ключови думи. (За по-конкурентни ключови думи, ние препоръчваме да се свържете с Prestashop сертифицирана Search Marketing агенция или специалистите на Viste).

Какви ключови думи насочват качествен трафик?

Задайте си следните два прости въпроса при търсенето на ключовите думи, които отговарят най-добре на вашия бизнес. Има 100% шанс, отговорите им да бъдат ключовите думи, които търсите.

1. Какво искате да продавате на вашия сайт за електронна търговия?

2. По кои ключови думи трябва да търсят клиентите, за да намерят продуктът(ите) ви?

В тази статия ще представим примери за онлайн магазин, продаващ автомобилни части.

1. Моят онлайн магазин продава „Авточасти“ и по-конкретно „Авточасти за автомобили от 70-те“ или „Части за Форд Мустанг“.

2. „Повредена броня за кола от 70-те“, „Части за Форд Мустанг 1970г.“, „Евтини брони за Форд Мустанг“.

Как да определим дали дадена ключова дума е лесна или трудна за класиране?

Броят на търсенията за определена ключова дума дава отлична представа за важността й на целевия пазар. Това Ви позволява да сравнявате няколко ключови думи за да получите поглед върху това как хората търсят. За целта, на разположение е безплатния инструмент Google AdWords, който ще Ви помогне да откриете обема търсения за конкретни ключови думи. За да получите достъп до него, започнете със създаването на профил в Google AdWords. 2 стъпки за намиране на ключови думи за вашия бизнес. След като вече сте създали профила си, изберете Keyword Planner в раздела Инструменти.

2.png

1. 1. Изберете „Търсене на нови ключови думи и група от идеи“

2. Попълнете в Google’s Keyword Planner

1. Поставете вашите идеи за ключови думи от предишните стъпки

2. Изберете вашите целеви страни

3. Изберете вашите целеви езици

4. Натиснете върху бутона „Get Ideas“

5. Вижте предложенията на Google в раздела идеи за ключови думи.

Ето и първите изведени ключови думи:

Автомобилни части • Авточасти за автомобили от 70-те • Части за Форд Мустанг• Повредена броня на автомобил от 70-те • Части за Форд Мустанг 1970 г. • Евтини брони за Форд Мустанг

При следване на тези стъпки, получаваме за всяка ключова дума обема на търсенията и добра представа за нивото на конкуренцията. Google AdWords дори предоставя и сродни термини, които могат да бъдат подходящи за вашия онлайнбизнес. Наблюдавайте обема на търсенията. Колкото по-голям е този показател, толкова по-трудно ще бъде да се класирате на първа страница в резултатите от търсенето на Google. Също така не забравяйте, че само защото дадена ключова дума няма голям обем на търсене, това не означава, че не трябва да се насочите към „дългите ключови думи“.

Искате ли още начини за намиране на ключови думи? Проверете инструмента на Search Engine Land за генерирането на гигантски списък от ключови думи, което ще ви даде още повече предложения.

Готови ли сте да кацнете на първата страница в резултатите от търсенето на Google за подходящите ключови думи? Останете на линия за втората част от нашето ръководство за SEO ключови думи. В същото време, изтеглете безплатния open source софтуер на Prestashop за да се възползвате от нашите вградени SEO функции.

2022-05-19T10:46:18+03:00