Полезни съвети от viste.bg при създаването на ефективен дизайн на банер

Полезни съвети от viste.bg при създаването на ефективен дизайн на банер

Време за четене 2 минути

Полезни съвети при създаването на ефективен дизайн на банер

Интернет е пълен с реклами във всевъзможни стилове и творчески направления, само за да се привлече вниманието на потенциалните клиенти. Въпреки това обаче, какви са ключовите моменти, над които трябва да се помисли за да бъдат банерите ефективни? За да отговорим на този въпрос трябва да погледам на тях от гледната точка на обикновени посетители. Какво ще почувстват те, поглеждайки вашия банер и ще ги подтикне ли той да натиснат върху него и да извършат определено действие? За да бъдете уверени в това, обърнете внимание на нашите съвети.

1. Ясен стил и дизайн на банера

В ясния дизайн на банера, посетителите могат лесно да идентифицират целите на рекламата за секунди. Дизайнът трябва да бъде прост, уникален и впечатляващ. Подберете така стила, че собствениците на сайта да се почувстват удовлетворени, че имат на уеб-страницата си такъв банер. От друга страна, текстът трябва да е завладяващ, предизвикващ желание в посетителите да го прочетат и кликнат върху него. За целта можете да използвате анимирани банери, разработени в .gif формат.

2. Съответствие на банера

Би било по-разумно да покажете банера не просто като допълнение към дизайна, но също да добавите и повече информация за вашия бранд или услуга. Изберете подходящите изображения и фрази. Никога не вкарвайте посетителите в заблуда. Важно е също така, на кои страници ще се показва банера. Изберете страницата, съответстваща на вашата тематика. Ако продавате автомобилни части и рекламирате на своя банер един цветен сайт, то той няма да бъде ефективен. Поставете банера на съответния уеб-сайт, свързан с вашата ниша.

3. Призив за действие в дизайна на банера

Всички знаем, че когато прокарваме курсора върху изображението или текста и вместо стрелката, курсора се превръща в ръчика, става ясно, че трябва да се кликне. Следователно, банера трябва да реагира на поведението на мишката. В противен случай, посетителите могат да си помислят, че това е просто елемент от дизайна. Можете да проявите мисъл при създаването на своя банер. Поставете фразата „Кликнете тук“, добавете изображение на бутон или изберете текст в различен цвят. С тези функции в посетителя ще се създаде впечатление, че това е банер и трябва да се кликване върху него.

4. Скорост на зареждане на банера

При създаване на дизайна на банера, трябва да помислите и за неговата скорост на сваляне, което ще се отрази и благоприятно върху оптимизацията на страницата за търсачките. Първо, обърнете внимание на размера на файла (GIF или JPG), изискванията към плъгина (flash), време за зареждане на анимацията и т.н. Определете колко време е необходимо за зареждането на банера и го намалете колкото е възможно повече.

5. Конвертиране на целевите страници

Landing page – това е страницата, на която потребителя попада, кликвайки върху рекламата Ви. Целевата страница трябва да бъде такава, че когато посетителя попадне на нея, обезателно да закупи продукта или да се възползва от услугите Ви. Би било погрешно да се даде възможност на посетителя да напусне страницата, след като е проявил интерес и е кликнал върху банера. Опростете дизайна на целевата страница и поставете ясен призив за действие. Ако го направите, тогава ще имате по-добри шансове за високо конвертиране на трафика.

Ако обаче искате да постигнете максимално високи резултати при създаването на вашите рекламни банери, ние от уеб дизайн студио Viste сме с дългогодишен стаж в проектирането на дизайни за банери и до момента сме помогнали на много компании да проведат своите успешни рекламни кампании.

Ние разполагаме с екип от професионалисти в графичния дизайн и ще създадем банери, съответстващи на изискванията ви и с максимално ефективен дизайн, конвертиращ посетителите ви в потенциални клиенти. При нужда от професионални услуги, свържете се с нас!

2022-05-19T11:43:55+03:00