Шаблоните срещу персонализираната разработка

Шаблоните срещу персонализираната разработка

Време за четене 3 минути

Шаблоните срещу персонализираната разработка: 5 причини, поради които персонализираното развитие може да е по-добро за сайта Ви

1) Динамичен потребителски интерфейс (ДИ) и Потребителски опит (ПО)

Потребителите подсъзнателно възприемат цвета, визуалния баланс и изпълнението на даден сайт. Ако съчетаете правилно тези неща с напълно функциониращ сайт ще оставите в клиентите си положително впечатление. Това от своя страна не само ще издигане бранда Ви, но и ще увеличи вероятността от покупки.

Шаблоните и темите са прости и семпли за проекти с ограничена функционалност, което може да бъде страхотно при стартиране. За да отидете по-далеч обаче с вашия онлайн магазин, трябва да помислите за изработка на уеб сайт, който може да ви помогне да постигнете:

●Интуитивна навигация на сайта

●Логично изобразяване на информацията

●Оптимизирано съдържание за бързо зареждане

●Интерактивно и завладяващо изживяване

2) Уникални процеси

Персонализираната разработка на сайтовете за електронна търговия е подходяща за фирми с конкретна дейност, изискваща уникална функционалност. Тези процеси могат да включват фон, идентичност и кредитни проверки. Не трябва да се прави компромис и по отношение на основните бизнес функции и процеси – персонализацията е единственият начин да се изгради висококачествен онлайн магазин.

3) Персонализирани интеграции

В даден момент е възможно да се наложи интегрирането на бизнес системи в сайта. Въпреки, че някои шаблони и теми предлагат интеграция с популярните платформи, те имат ограничена функционалност. Индивидуалните сайтове осигуряват оптимална оперативна интеграция между сайта и вашата бизнес система. Персонализирането дава възможност за директна интеграция с платформите Application Program Interface (API), което позволява пълното използване на приложения от трети страни. При някои често срещани бизнес системи, може да поискате да се интегрира:

●Планиране на ресурсите на предприятието (ERP)

●Управление на взаимоотношенията с клиентите (CRM)

●Системи за управление на инвентаризацията

●Системи за управление на складовата наличност (WMS)

●Управление на веригата за доставки (SCM)

4) Маркетинг и SEO

Оптимизацията за търсещите машини (SEO) е широко разпространена маркетинг тактика, използвана за увеличаване на трафика и популяризиране на бранда. Темплейтите или шаблоните са доста семпли от гледна точка на SEO оптимизацията. Въпреки, че те могат да се редактират върху вече съществуващ сайт, за SEO възможностите е най-добре изграждането на SEO компоненти директно върху архитектурата на сайта. Уеб агенциите могат да имплементират положителни SEO тактики, като релевантни URL адреси, описателни метаданни, подробна карта на сайта и оптимизация на съдържанието, което ще окаже положително въздействие върху промотирането на вашия сайт в търсачките.

5) Прогнозиране на разходите

Макар да е вярно, че шаблоните първоначално осигуряват по-бърз и по-евтин начин за стартиране на вашия сайт от къстъм решенията, общите разходи за изграждането на темплейт-базата за уебсайта Ви с течение на времето може да се увеличат. Много опции на шаблоните изискват лицензиране и заплащане на такси, а включването на наличните плъгини от вашия доставчик също може да увеличи общите разходи за притежание, ако всеки плъгин е на индивидуална цена.

Персонализираните сайтове за електронна търговия са с по-високи първоначални разходи, но тези разходи с течение на времето се възвръщат, защото обикновено в този случай липсват таксите за ползване или лицензиране, свързани с развитието на проекта.

Освен ако не се обърнете към агенция е трудно да се дадат точни цени за разработката: цената за имплементирането на даден къстъм уеб сайт за електронна търговия обикновено е право пропорционална на обхвата на проекта. Цените за разработка могат да варират от $ 17 на час до $ 100 на час за разработчик.

Важно е също да погледнете и към общите разходи за темплейтие и персонализираната разработка и да сте сигурни, че имате пълната картина, преди да решите какво точно му е нужно на бизнеса Ви.

Какво да очакваме при персонализираната разработка?

Многостранната същност на сайтовете за електронна търговия ги прави доста индивидуални за да може да се даде „конкретен“ график за изпълнение на проекта; може да се очаква разработката да варира от 4 месеца до една година в зависимост от големината и мащаба на сайта.

Когато работите с Висте, вие имате възможност да поставите график въз основа на нуждите ви. След предварителен разговор с наш експерт ще бъде назначен технически ръководител по проекта (ТР), който ще работи с вас за уточняване на пълния обхват на заданието. След като всички компоненти на проекта са обсъдени и конкретизирани, вашият ТР ще предостави завършения план по проекта, който ще очертава разработката по име на задачите, начална дата на конкретните задачи, очаквана продължителност и дата на приключване. Ако прогнозния график изглежда дълъг, ще се добавят няколко разработчици за да се намали до известна степен времето за разработка. След като времевия период е уточнен, ще имате по-добра представа за очакваните разходи по проекта.

Ако имате определен бюджет за изграждането на вашия сайт, то персонализираната уеб разработка може да се окаже по-добрия вариант, отколкото шаблонната тема. Персонализирането може да осигури на вашия онлайн магазин:

1. ДИ и ПО оптимизиране на вашата индустрия

2. Персонализирани процеси, пригодени да отговорят на спецификациите на вашия онлайн магазин

3. Интеграции с настоящия бизнес софтуер

4. SEO изграждане в структурата на вашия сайт

5. По-ниски общи разходи (в дългосрочен план, ако сте собственик на данните на интернет магазина Ви).

2022-05-19T10:51:50+03:00