Като един от създателите на VISTE и специалист в сферата на маркетинга, и по-специално социалният маркетинг ще се опитам да Ви покажа нуждата от фирмена група във facebook. Доказателствата са базирани на официални факти, разкрити от facebook. Трябва да бъде отбелязано, че всичко, което предстои да посоча е валидно само, ако една страница се развие добре, т.е. не е достатъчно просто да направите страницата си и да я оставите на автопилот. Ние от VISTE предлагаме услуга, която включва поддръжка на страници, така че не се колебайте да се обърнете към нас за консултация. 1 – Над един милярд активни потребители ползват facebook. Това прави социалната мрежа четвъртата най-населена държава в света. Една група във facebook може да достигне до доста внушителна аудитория, ако се развие правилно. 2- Над 50 милиона facebook страници. Броят на страниците сам говори за себе си и отговаря на въпроса: „Имат ли ефект тези страници?“ 3- Всеки потребител във facebook прекарва над 15 минути всеки ден в социалната мрежа. 15 минути на ден са повече от достатъчни да информирате всеки човек за новите си продукти или за новините около вашата компания. 4- Средностатистическият потребител във facebook има над 130 приятели. Активни потребители с много хора за приятели значи по-бързо развитие на вашата страница. 5- Facebook страницата е полезна за SEO („search engine optimization“ или оптимизация в търсачките) – когато вече имате добра страница в социалната мрежа може много лесно да насочвате трафик към своята страница, форум или блог. 6- Вашите конкуренти сигурно вече имат страница във социалната мрежа – Какво ще бъде един бизнес анализ без да обърнем внимание на конкуренцията? Фактът, че вашата конкуренция вече има група във facebook е достатъчна мотивация. Вие не трябва да оставате назад от тях. 7- Лесна обратна връзка – Чрез коментари, Вие може лесно да следите мнението на вашите реални и потенциални клиенти за ваши продукти и промоции.
Време за четене 2 минути
viste2022-05-18T11:26:59+03:00