Водещи специалисти в различни брандове съветват как да увеличите трафика към вашия уеб сайт или електронната търговия.

Водещи специалисти в различни брандове съветват как да увеличите трафика към вашия уеб сайт или електронната търговия.

Време за четене 3 минути

seo-odit-meetingЕксперти  споделят своите топ съвети за това как да увеличите трафика към вашия уеб сайт или електронната търговия.

  •  Уверете се, че вашето съдържание може правилно да се вижда между различните платформи и устройства:  „Повече от 40 % от уеб трафика идва от мобилни устройства, но в повечето случаи съдържанието не изглежда добре или не се конвертира правилно за мобилни посетители.“ посочва  Алекс Шипильо, ръководител на маркетинга в Pressly. Ето защо, „Вашето уеб-сайт съдържание трябва да бъде оптимизирано за смартфони и устройства, така че читателите да могат ефективно да го консумират „, казва той.
  •  Направете вашият сайт лесен за посетителите ви:   „Потребителите трябва да могат лесно да се движат в сайта ви и бързо да намерите това, което търсят“, казва Лорън Джекел, старши СЕО копирайтър в  Loud Interactive.  „Колкото по-малко кликвания, толкова по-вероятна е продажбата. И имайте предвид, че повечето хора четат от ляво на дясно и от горе до долу (като буквата Z ).Така че ориентирайте се към хоризонтална навигация или лента с менюта в горната част на всяка страница, с подкатегории, изброени отдолу.“, довършва той.
  •  Преди да използвате ключови думи, направете малко проучване:  Преди да напълните вашия сайт с много ключови думи, които си мислите, че вашите клиенти биха използвали, разгледайте инструмента за ключови думи на Google AdWords, препоръчва Дан Уилкерсън, маркетинг мениджър на LunaMetrics. „И имайте предвид намерението на потребителя. Например, ако някой посочи “ прозорец “ като ключова дума, може да търси просто информация или софтуер, отбелязва той. А ако търси „евтин прозорец „, е по-вероятно да се интересуват от закупуване.“
  •  Създайте уникално съдържание:  „Много пъти в електронната търговия сайтовете копират описанията на продуктите, дадени им от производителите“, казва Майкъл Макдонълд, маркетинг анализатор на Artcraft Group. „Въпреки, че това спяства време, търсачките искат да видят уникално съдържание и да „ възнаградят“ онези сайтове, които създават такова“, казва той. В допълнение, „на всеки три до четири месеца освежатвайте вашето уеб съдържание, така че търсачките да имат нова причина да обхождат сайта ви“, казва Брук Франкс, копирайтър и редактор на съдържание в ProSites, Inc. „Ако не искате или не можете да актуализирате съдържанието периодично, помислете за блогове. Добавянето на нови членове всеки месец ще даде причина на търсачките да се връщат в сайта.“
  •  Включете „Evergreen” съдържание: Евъргрийн е съдържание, което никога не губи своята актуалност – нещо, което хората винаги ще се търсят, което ще поддържа трафика към вашия сайт“, обяснява Елена Мидолкрофт, писател и специалист в социалните медии към PDR Web Solutions. Пример за евъргрийн съдържание е статия, която е свързана по някакъв начин с бизнеса ви или с района където развивате дейност. Ако сайта ви е за сортове семена и препарати, може да поместите различни статии със съвети за лесно отглеждане на различни растения, особености, идеи, любопитни факти, произход и пр.
  • Размерът има значение! 🙂  Особено,  когато става дума за изображения и мултимедия. „Образи и други мултимедийни файлове, трябва да бъдат добре редактирани и оразмерени за оптимално гледане, както от потребители на Мрежата, така и от мобилните потребители“, отбелязва Мехди Дауди, главен изпълнителен директор на Catchpoint.  „Няма никакво значение, ако дадено изображение е хубаво и с високо качество, но не се зарежда. Това би могло да доведе до загуба на продажбите.“ seo
  •  Наблегнете на качеството, а не на количеството:  „Добавянето на повече съдържание към вашия сайт само, за да има съдържание е погрешен подход,“ казва Робърт Мъри президент на Skyword. „Повече страници с копирано съдържание не е равно на повече трафик, ангажираност или продажби“, продължава той.  Вместо това, при създаване или добавяне на страници към сайта ви се уверете, че вашето съдържание има стойност за вашите потребители (независимо дали дава полезна информация или е създадено само за забавление).
  •  Улеснете достъпа на съдържанието до социалните мрежи: „Включете бутони за лесно споделяне в социалните мрежи“ съветва Джаки Чу, СЕО специалист в рекламна агенция Тraffikonline. „Проучванията показват, че хората са обезкуражени от споделяне, когато е трудно да се направи това“,  добавя тя.
  •  Брандирайте вашето съдържание:  „Всяко творческо съдържание, което правите трябва да бъде маркирано с името на сайта ви или логото ви,“ казва Чу. „По този начин, ако някой използва вашето съдържание и не посочи източника на информация, вие все още може да получите дивиденти и ще спечелите, ако някои ви разпознае.“  Тя също така препоръчва добавянето на URL или дори HTML код, който да свързва обратно към вашия сайт графики, снимки и видеоклипове.
2022-05-19T12:50:29+03:00